Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~domccio | użytkownik

imię i nazwiskoDominik adresGliwice zarejestrowany08.04.2007 @00:05:24 ostatnio na stronie06.11.2012 @16:21:22



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6202415
digarty7 komentarze197 posty na forum0

komputer / sprzęt
Panasonic Lumix FZ7

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Astevia    01.04.2008 @17:14:45
Być może, nie neguję tego
ehh. smarkacze..
~Astevia    26.03.2008 @14:54:02
Chyba sie nie znasz na klimacie..
~uomatko    17.02.2008 @23:18:14
ano
_______
Jaki Pan taki kram - Witamy na DA
~rozmyta    14.02.2008 @22:46:48
masz w profilu xD
_______
Ułamek sekundy niech nie decyduje o moim patrzeniu na świat .
~rozmyta    14.02.2008 @22:45:20
cicho zdjęcia aniołka ok ?
5latka ale fajnie ^^ ja jestem jedynaczka niestety :P
_______
Ułamek sekundy niech nie decyduje o moim patrzeniu na świat .
~fotoBoL    14.02.2008 @22:43:57
thx ;]
_______
portretuje
~rozmyta    14.02.2008 @22:42:46
ok ok wejde ocenic tego aniołka
ile ma lat ?
_______
Ułamek sekundy niech nie decyduje o moim patrzeniu na świat .
~rozmyta    14.02.2008 @22:40:18
śliczna naprawdę ^^
_______
Ułamek sekundy niech nie decyduje o moim patrzeniu na świat .
~Bajroniczna    22.09.2007 @15:05:14
Eh, jakoś czasu ostatnio na nic nie mam
pozdrawiam ;*
~pannawero    02.09.2007 @13:26:54
dzięki:D
~BAran    30.08.2007 @09:14:26
dlaczego ?
~hodura    21.08.2007 @09:44:15
oooo dzieki Ci panie :D
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~domccio    20.08.2007 @01:01:16
pomyślimy narazie musisz czekac do godziny 00:00 na tyłeczek, z dedykacją dla ciebie
~petridas    20.08.2007 @00:59:11
ale te zdjecia makro modelce to polecamciekawe czy ktos rozpoznalby co to jestjakbys takie makro dał:D
_______
Anarchia Anarchia Anarchia Anarchia
~petridas    20.08.2007 @00:54:41
ok to ja Ci dam statywik dobry a Ty podeslij modelke:D
_______
Anarchia Anarchia Anarchia Anarchia
~petridas    20.08.2007 @00:48:56
a mowisz masz bylo w sensie ze dajesz mi ta modelke?:D
_______
Anarchia Anarchia Anarchia Anarchia
~petridas    20.08.2007 @00:48:35
to poprosze takie ale z 3 tyleczki albo jedna dziewczyne ale od przodu czy cospokaz ze nie jestes gorszy niz Ci fotografowie najlepsi od modelek z fashion tv :D
_______
Anarchia Anarchia Anarchia Anarchia
~kirst88    20.08.2007 @00:30:10
Pozdrawiam i zapraszam do mojej galerii
_______
"Żyj tak aby znajomym zrobiło się nudno gdy umrzesz" (J. Tuwim)
Zapraszam: http://www.mlynarczyk.org.pl
~milips    13.08.2007 @12:14:58
ooooo dziekuje baaaaardzo
bardzo miło
~Bajroniczna    12.08.2007 @19:19:03
dziękuję za komentarz
kiedy dodasz jakieś nowe fotki ?
Ty mi cały czas coś oceniasz a ja nie mam co
pozdrawiam *
~Bajroniczna    03.08.2007 @02:30:15
dziękuję za koma ;]
~Ewcia6    02.08.2007 @15:06:32
dzieki z ciebie tez..
~McChmurr    02.08.2007 @00:54:25
Wielkie dzięki co do fotki :burzowa chmura". Wreszcie i nareszcie komus przypadła ona do gustu. Ktoś wreszcie dojżał to 'coś' w tej fotce. Jeszcze raz wielkie dzięki.
_______
Moje myśli płyną jak chmury na niebie i jak one są różnorodne.
~McChmurr    02.08.2007 @00:45:58
Oczywiście. Po samym loginie można już to stwierdzić :D
Zapraszam do mnie.
_______
Moje myśli płyną jak chmury na niebie i jak one są różnorodne.
~McChmurr    02.08.2007 @00:40:52
Powiem Ci szczerze, że wcale z grubsza się do niego nie przymierzałem. Po prostu byłem akurat w lesie, miałem aparat przy sobie (z reszta zawsze mam ) i tak jakos bez dłuższego namysłu cyknąłem zdjęcie. I wyszło bardzo fajnie. A wahałem sie go tu umieścić, bo uważałem, że nie jest ono zbyt interesujące. Myliłem się :p
_______
Moje myśli płyną jak chmury na niebie i jak one są różnorodne.
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt